Biuletyn Informacji Publicznej / Tryb przyjmowania i załatwiania spraw
Tryb spraw
Sprawy do załatwienia przyjmowane są w trybie określonym w przepisach Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149, 650, z późn. zm.)
Na podstawie art. 63 Kodeksu Postępowania Administracyjnego:
- wszelkie sprawy dotyczące organizacji pracy i funkcjonowania szkoły (podania, wyjaśnienia, skargi, wnioski, odwołania, itp.) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie.
- podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Przyjmowanie interesantów:
- Interesanci przyjmowani są w godzinach pracy sekretariatu szkoły.
- Dyrektor Szkoły przyjmuje interesantów w godzinach pracy.
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Szkoła czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 do 20:00
ADRES
II Liceum Ogólnokształcące
im. Królowej Jadwigi
ul. Kosynierów Kościuszkowskich 6
87-100 Toruń
KONTAKT
tel. 56 645 88 46
fax. 56 645 88 47
sekretariat@drugielo.torun.pl
IODO
Deklaracja dostępności