Szanowni Państwo,
informujemy, że logowanie do projektu Toruń, odbywa się poprzez stronę: https://www.vulcan.net.pl/torun lub bezpośrednio do aplikacji Dziennik VULCAN (https://uonetplus.vulcan.net.pl/torun).

Każdy Rodzic, którego dane (imię, nazwisko, adres e-mail) zostały poprawnie wprowadzone do systemu, może odzyskać dostęp zgodnie z poradą:

Porada

Procedura odzyskiwania dostępu:

Otwórz stronę aplikacji na komputerze lub skorzystaj z opcji [Przywracanie dostępu do konta]: https://adfslight.vulcan.net.pl/torun/AccountManage/UnlockAccountRequest

Na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz wiadomość (lub kilka wiadomości – w zależności od liczby dzieci), zawierającą nowy login oraz link do ustalenia hasła.

Jeżeli podczas próby odzyskiwania hasła pojawi się komunikat:
„Konto użytkownika 'adres e-mail’ nie zostało odnalezione lub zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia uprawnień.”

oznacza to, że użyty adres e-mail nie jest przypisany do żadnego konta.

W takim przypadku:

  1. Spróbuj użyć innego adresu e-mail, który był loginem przed zmianą systemu.
  2. Skontaktuj się z placówką dziecka, aby potwierdzić poprawny adres e-mail przypisany do Twojego konta.

UWAGA:

Jeśli w systemie zostało zarejestrowanych kilka dzieci, przy których dane Rodzica/Opiekuna zostały uzupełnione w ten sam sposób (imię, nazwisko, adres e-mail), wówczas Rodzic/Opiekun otrzyma osobne wiadomości z informacjami niezbędnymi do zalogowania się do danych każdego dziecka z osobna.

Liczba wiadomości, z których każda zawiera odrębny login oraz link do zmiany hasła, będzie odpowiadać zatem liczbie dzieci zarejestrowanych w systemie.

Przydatne porady:

Jak zweryfikować dane związane z loginem Użytkownika?

Jak uzyskać jedno konto do Dziennika VULCAN?

Uwaga – Sposób logowania za pomocą aplikacji mobilnej nie ulegnie zmianie.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy.